Nu så uppdaterar jag iaf :)

Nu ska jag uppdatera här!
Såg att det fortfarande är några stycken som kikat in här på bloggen de senaste dagarna, jag blev faktiskt förvånad att det var så många med tanke på att jag inget skrivit den senaste tiden.

Jag ska börja med att skriva att vår dotter December föddes den 2/12 kl 01.03.
Hon föddes i vecka 36 +4 så hon var inte särskilt stor.
Det gjorde att vi fick stanna kvar på special BB ett tag, efter det så fick vi ha "neo hemvård" i några dagar och nu när lilla December har gått upp vikt så har vi blivit utskrivna för att få fortsätta på bvc.
Det har även gjort att hon är tvungen att äta var tredje timma, dag som natt. Tiden där imellan är ganska knapp, därav min bloggtorka.

Nu ska jag pussa lite på min tös som är 2 veckor idag :)
mer uppdatering blir de, jag lovar!

Så här ser hon ut idag, min älskade lilla December.



Kommentarer
Postat av: Denise

Hon är helt underbart söt! Du som var så orolig för hur du skulle bli som mamma. Jag tycker det låter som att det går perfekt =)

Kram

2009-12-17 @ 07:10:19
URL: http://livetsomtruckerfru.blogg.se/
Postat av: Carro

Kanon söt lite December ni fått =) Det har ni gjort bra =)

2009-12-17 @ 09:50:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Vaniljmunk

ohhh, så underbart. hon är väldigt fin. jag önskar dig all lycka. :D kramar

2009-12-17 @ 14:58:04
URL: http://sweetprincess.blogg.se/
Postat av: Maria (fd grannen)

Herregud, vad söt hon är. Och det syns verkligen att det är din dotter också! Skönt att allt går bra för er!

2009-12-20 @ 08:33:56
Postat av: Anonym

Gud vilket vackert namn på en helt underbar söt liten bebis!!

2009-12-20 @ 14:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0