Frånvaro.

Jag har inte bloggat på några dagar igen och de beror delvis på att jag är så trött.
Idag kära läsare är det 38 dagar kvar till beräknad förlossning.
38 dagar!! visst låter de lite?

Men för att återkomma till det jag skrev i början av inlägget, alltså att jag inte bloggat för att jag är trött, så är 38 dagar ganska mycket.
Ni som känner mig vet ju att jag fick foglossningar tidigt, redan runt ca v 10.
visst har jag mått bättre under den andra tredjedelen.
Men nu är jobbigt.
det är inte bara foglossningarna, jag har så ont i ryggen ibland att jag knappt kan ligga ner.
höfterna och "bakdelen" gör så ont bara jag rör på mig lite.
har haft svårt att sova om nätterna, för att de gör ont osv.

Jag ska väl egentligen inte klaga, men då vet ni varför bloggen inte blivit så flitigt uppdaterad.
Och ärligt talat det är helt underbart att ha Bejbin i magen, det är det verkligen.
Det är det största som hänt mig.
Så visst är det värt att må så här ett tag.

Jag kanske inte är lika social alla gånger och orkar åka runt för träffa er mina nära, som jag såklart skulle vilja, men när jag väl är så trött och har ont, så orkar jag inte.

Hoppas ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag förstår! :) <3

2009-11-17 @ 15:35:00
Postat av: Denise

Det är inte långt kvar nu... Koppla av och gör bara det som känns ok för just dej =)

2009-11-17 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0