Jag

Denise undrade om jag skulle skriva något om hur jag mår just nu och så, jag kan berätta lite, fast jag låter säkert gnällig.
Jag har senast jag kollade min vikt gått upp ca 25 kilo sen jag blev gravid.
Jag har fortfarande galet ont i höfterna och "bakdelen"

sen jag kom hem från sjukan (efter att legat inlagd) tycker jag att sammandragningarna/värkarna blivit mycket mindre, men! nu så börjar de komma tillbaka tror jag! :)

Igår var en både jätte trevlig dag men också en rätt tråkig.
Hade jätte trevligt med Rebecka, men tyvärr ska man inte ha trevligt för länge.
Iaf, tråkigheterna och mitt och rebeckas spring gjorde att sammandragningarna drog igång.
Kunde inte ens gå eller stå upprätt. så höll de på med jämna mellanrum igår en bra stund.
Markus blev orolig och ville åka in till förlossningen, men jag sa att vi skulle avvakta, vilket vi gjorde, och tur var nog de, ingen Bejbi än alltså.

Idag hände något annat märkligt, men de törs jag inte riktigt svara på vad det var, så de skriver jag inget mer om. än.

Mest av allt, trotts allt gnäll, så är det faktiskt jätte mysigt med magen.
Nu syns sparkarna jätte tydligt utanpå magen, jag kan känna en fot som sparkar om jag lägger handen på magen.
Det är verkligen mysigt. helt fantastiskt.


så här trött och förstörd ser jag ut, haha

Kommentarer
Postat av: Maria (fd grannen)

"idag hände något annat märkligt...". vad? blir ju nyfiken! jag hade också sammandragningar från och till från vecka 24 ungefär. jobbigt! hoppades hela tiden att det skulle sätta igång, men blev lika besviken varje gång. slemproppen släppte lite då och då sista veckorna, vilket gjorde att jag hoppades ännu mer. gick en vecka över tiden. haha. (fast då han hon ju bli ännu mer efterlängtad!)

2009-11-26 @ 17:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0