Dagens

Nu har jag bytt header :)
Blir något mer "fixat" senare.

Idag ska jag och December till vrc, efter det ska vi hämta upp Carro och Emilia och åka till ikano och ta en fika.
ska bli jätte kul att träffa dom igen, det var några veckor sen nu!
Blev att gå upp tidigt imorse för det är ju en hel del man ska hinna med s¨å här på morgonkvisten, något utvilad känner jag mig inte idag precis, det blev en sen kväll och några vakna timmar inatt.
Det är ju alltid så mycket man vill hinna med som aldrig hinns med.
Markus jobbar, och sen tränar ju handboll x gånger i veckan så det är inte alltid jag hinner med hushållet, men kl 22.30 igår så drog jag järnet med dammsugaren, vilket var välbehövligt.
Tur att man inte har grannar i såna lägen.

Nåja, vilket tråkinlägg det blev här på slutet.

Nu ska jag återgå till de jag har att göra innan vi ska iväg.

kram på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa det va trevligt på ikano, Måste göras om tycker jag :) Pussa lilla December från oss !

2010-01-21 @ 22:49:19
Postat av: Carro

Kandu inte försöka uppdatera mer i din blogg?

2010-01-25 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0