Nu är jag här igen, redan :o)

nu är jag här igen för ännu ett litet inlägg.
Markus är på träning och jag och December ligger i sängen och tittar på tv:n och bloggar, det ska börjas i tid, haha.

Känns som att jag har en massa att skriva, men vet inte var jag ska börja.

- Är smått irriterad på en person som vill utge sig för att vara så jävla duktig, skryter om världens skit saker, missförstår, -blir sur,-går till attack.
Det är inte okej tycker jag.

Men, så finns det såklart mycket trevligare saker att skriva om.
Som att lilla December ökar i vikt nu, sist hon vägdes (en vecka sen idag) så vägde hon hela 2990 gram!!
På fredag är det vägning igen, får hoppas att hon ökat :)

Jag har färgat håret ljusbrunt, det trodde jag aldrig om mig själv. Jag har ju varit blond hur länge som helst.
Men, det är så svårt att hålla ordning på håret nu när tiden är så knapp. Mitt hår har blivit så mörkt på sista tiden, jag har ju alltid varit ganska så ljus iaf.

Så här ser vi ut nu ikväll :)


tjo så länge på er sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0