Tack

En kommentar jag fick till mitt senaste inlägg gjorde mig glad och lättad.

"Maria (fd grannen) om Besök?:
Kollar din blogg lite då och då, är så himla spännande ju! När Elvira kom blev inget som vi hade tänkt oss. Hon vägrade sova, amningen strulade & hon hade kolik vilket gjorde att vi isolerade oss totalt från omvärlden. Tog minst en månad, om inte ännu längre, innan jag kände mig tillräckligt säker för att börja träffa vänner igen. Det kom dagligen sms & telefonsamtal om att dom ville hälsa på & träffa Elvira men jag orkade inte. Jag skriver inte för att skrämma upp dig, utan mer för att säga att du tänker rätt. Säg ifrån, känn ingen press. Det finns ju hur mycket tid som helst att träffa vännerna sen, men i början har man fullt upp med att bara mysa, vara en familj och att vara (och lära sig att vara) mamma. Kommer gå finfint för dig, det känner jag på mig!   "

Kommentarer
Postat av: Denise

Hur mår du nu då?

Vore kul att få läsa lite mer från dej =) Om du tid och ork såklart hehe =)

2009-11-24 @ 16:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0